niedziela, 7 grudnia 2014

DIY - Zrób sobie ciepły komin

Ostatnio zorientowałam się, że dawno nie wyświetlił się u mnie na liście blogów wpis z The Purl Bee...
Searching searching i się znalazło. Okazało się też, że ładne rzeczy tam się pojawiły w tajemnicy przede mną, co niniejszym prezentuję.

Szal numer 1, z ekskluzywnej wełny alpaca (zastanawam się jak efekt wyszedłby z pociętych podkoszulków ;-)), ale za to prosty jak świński ogon:


Wzór i sposób wykonania dostępne są TUTAJ

  
Że prosty, niech dodatkowo zaświadczy ten rysunek poglądowy:
 
 
 I szal numer 2:
bardziej zdobiony, z równie cennej wełny z merynosów, a wzór dla bardziej wtajemniczonych w sztukę "sztrykowania", do których ja się nie zaliczam, niestety.
Wszystko dlatego, że nie mam na to za bardzo czasu...
Może, może... w czasie między świętami a nowym rokiem poświęcę parę chwil na rozpracowanie tego wzoru:

 
Wzór dostępny na stronie The Purl Bee w TYM miejscu.




Tymczasem... :-)

1 komentarz:

  1. Ochhhhhhh ten pierwszy wybitnie, wybitnie dla mnie! Kolor, grubość, och!
    Przytupuję z niecierpliwości co tam szykujesz! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...