poniedziałek, 24 lutego 2014

Inwentaryzacja Krotochwil - honorowym ambasadorem IV Finki Z Kominka!

Będzie krótko i do rzeczy.
Rozpoczęło się głosowanie na wprawkę nomero tres.
Tym razem proszę o oddawanie głosów na wpis INWENTARYZACJI KROTOCHWIL!

Ja swój głos honorowo oddałam.
Zostań honorowym dawcą głosów na I.K.!

Oświadczenie:
Nie mam żadnych interesów w tym procederze, nie jestem spokrewniona ani spowinowacona, nie jestem Jej żyrantem, nie dziedziczę po Niej, nie jestem wstępnym, ani zstępnym. Wpis jest fajny, a ponieważ mój się nie umywa, wiec nie traćcie na niego głosów i zagłosujcie na Nią.

Karta do głosowania jak zwykle po lewej stronie.

Dobranoc!
I duża buźka :)***

6 komentarzy:

  1. Melduje wykonanie rozkazu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymuję meldunek, spocznij, odmaszerować!
      :D*

      Usuń
  2. Lubię I.K., ale kocham Izabelkę. Wybacz, ale zagłosowałam na ciebie, zwyciężyła miłość :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, bardzo mi miło :)***. Specjalnie dla Ciebie dedykacja z mojego kalendarza nad biurkiem - 14 marca jest tam po raz kolejny Dzień Zakochanych :D
      Serio serio, zrobię zdjęcie w wolnej chwili.

      Usuń
  3. Czuję się jak rozdarte majty! W związku z tym zagłosuję z dwóch kont, o!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...